پنل ممبر و فالور بهتامدیا

مراحل شروع کسب و کار اینترنتی

مراحل شروع کسب و کار اینترنتی

سلام به بهتامدیا خوش آمدید

 

مراحل شروع کسب و کار اینترنتی (بخش اول)

برای اینکه بتوان در میان مدل های مختلف کسب و کارهای اینترنتی فعالیت مورد نظر خود را آغاز کرد باید چند مرحله را طی نمود و به آن ها توجه کافی داشت.

  • اولین مرحله شروع یک کسب و کار اینترنتی مشخص کردن هدف از ایجاد این نوع فعالیت می باشد. برای مشخص شدن موضوع توصیه می کنیم کسب و کاری که قصد راه اندازی آن درمحیط مجازی دارید را مورد بررسی قرار دهید. از تازگی و نو بودن این نوع کسب و کار و از رفع نیازهای مختلف توسط آن مطلع شوید. اگر خوب بدانید که هدف از شروع این کسب و کار در جامعه چیست مسلماً مراحل بعد را به خوبی طی خواهید کرد.
  • مرحله دوم برنامه ریزی است که باید تمامی ابعاد کسب و کار خود را در آن در نظر بگیرید. به عنوان مثال مدیریت هزینه های جاری کسب کار مورد نظر از موارد مهم در برنامه ریزی آن است. در کسب و کار خود مشخص کنید که چه میزان هزینه در کدام بخش ها باید لحاظ شود. این موضوع را می توانید با کارشناسان مالی در میان بگذارید.

مراحل شروع کسب و کار اینترنتی (بخش دوم)

در مرحله سوم باید دست به کار شوید، نیرو و ابزارهای مورد نیاز کسب و کار خود را تامین نمایید. اگر تولید محتوا کسب و کاری است که قصد دارید آن را در بستر اینترنت آغاز کنید باید از نیروی تولید کننده محتوای ماهر برخوردار شوید.

مرحله چهارم بررسی نتایج به دست آمده در مدت زمان فعالیت شما در فضای مجازی است. رتبه خود را در گوگل مورد بررسی قرار دهید. تعداد تماس و فروش های صورت گرفته را مورد تحلیل قرار دهید و درنهایت خود را بسنجید تا از موفقیت های کسب و کار اینترنتی خود مطلع شوید.

موفق باشید

ارسال نظر