پنل ممبر و فالور بهتامدیا

درباره پیام رسان بله

درباره پیام رسان بله

سلام به بهتامدیا خوش آمدید

 

بله چیست؟

بله یک شبکه اجتماعی پیام رسان است که با توجه به امکاناتی که برای اشخاص و کسب و کارها فراهم کرده است، می‌تواند تبادلات مالی و غیرمالی آن‌ها را تسهیل نماید.
شما می‌توانید از بله برای انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، استعلام قبض موبایل، پرداخت عوارض خروج از کشور، گرفتن موجودی و نیکوکاری در کنار ارتباط با کسب و کارهای مختلف استفاده کنید.
اشخاص و کسب و کارها می توانند با توجه به خدمات پیام رسانی و مالی ارائه شده در بله، برای اهداف مختلفی مانند فروش کالا یا خدمات، جمع آوری پول با مقاصد خیریه و انتفاعی، ارتباط راحت و در لحظه با مشتریان، جمع آوری شارژ ساختمان، پرداخت های اجتماعی مانند پرداخت دانگ و موارد مشابه از پلتفرم بله استفاده کنند.
امکانات زیرساختی بله در حال توسعه است و به تدریج امکانات متنوع‌تری به آن افزوده خواهد شد.

آیا بله نسخه وب نیز دارد؟

بله، شما می‌توانید برای دستیابی به نسخه‌ی وب از آدرس‌ زیر استفاده نمایید.

https://web.bale.ai

آیا بله نسخه دسکتاپ هم دارد؟

بله، شما می توانید از قسمت دانلود در وبسایت بله، نسخه‌های ویندوز و لینوکس بله را دانلود نمایید.

سوالات کاربری، مشکلات پیام رسانی و مالی را از چه طریقی می توان پیگیری نمود؟

چنانچه با مشکلات پیام رسانی و مالی روبه‌رو شده یا سوالی داشتید با شماره تلفن ۸۳۳۸۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
همچنین می توانید برای انتقال پیشنهادات، انتقادات و بازخوردهای خود، از طریق بات پشتیبانی به شناسه @supportbot اقدام نمایید.

خدمات مالی اجتماعی

انتقال پول در چند ثانیه

کارت به کارت به مخاطبین، حتی بدون داشتن شماره کارت آنها. واریز وجه آنی و لحظه‌ای، تنها با وارد کردن رمز دوم. مدیریت چند کارت برای استفاده سریع و راحت(به زودی). کیف پول شخصی با امکان شارژ از هر کارت بانکی(به زودی)

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو(چت). پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروه‌ها و کانال‌های فروشگاهی. به اشتراک گذاری فاکتورهای پرداخت با امکان پرداخت سریع و راحت. اهدا به کانال‌های خیریه معتبر. جذب سرمایه جمعی (جمع‌سپاری تأمین مالی). اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی. مدیریت آسان و دقیق پرداخت‌ها (گزارش‌دهی، امکان ارسال رسیدها به دیگران و…)

ارسال درخواست پول در بستر گفتگو

درخواست پول در بستر گفتگو(چت). ارسال درخواست پول در کانال، گفتگوی شخصی و گروهی به میزان دلخواه. دریافت دانگ. دریافت قسط در قرض‌الحسنه خانوادگی. جمع‌آوری شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارانه و …

انواع خدمات کاربردی

خرید سریع شارژ و پرداخت راحت قبض. پرداخت بسیار سریع و آسان همه قبوض. دریافت ساده شارژ برای خود، خانواده و دوستان. پرداخت وجه سرویسهای آنلاین و…

خدمات پیام‌رسانی گروهی

خدمات تعاملی و پیام‌رسانی

دستیارهایی منحصر بفرد

ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف، در بستری باز و قدرتمند. امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون). قابلیت استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و…). دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی، مانند دریافت و پرداخت وجه، قبض و غیره برای اشخاص حقیقی و حقوقی. خدمات ویژه مالی در کانال‌های رسمی و دستیارهای هوشمند (Bot). پرداخت به سرویسهای آنلاین و شارژ اعتبار با استفاده از بستر پرداخت بله.

موفق باشید

 

ارسال نظر