پنل ممبر و فالور بهتامدیا

سایت یا وب سایت چیست ؟

سایت یا وب سایت چیست ؟

سلام به بهتامدیا خوش آمدید

 

سایت یا وب سایت چیست ؟
طراحی وب سایت مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که این صفحات میتوانند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو و یا فایل فلش و یا فایل های دیگر باشند. معمولا صفحات در یک سایت به صورتی منظم برای هدفی خاص در کنارهم قرار گرفته و به یک دیگر پیوند داده شده‌اند.

فایل های یک وب سایت بایستی در کامپیوتری قرار گیرد که در سراسر اینترنت شناخته شده است که به آن سرور گفته می‌شود، نام دامنه نیز همان آدرس اینترنتی وب سایت است و به آن دومین هم گفته می‌شود.

معمولا وب سایت ها دو دسته اند:۱) سایت های ثابت یا ایستا ۲) وب سایت های پویا که به آن داینامیک هم گفته میشود

سایت ایستا یا ثابت چیست؟
در توضیح سایت های ایستا یا ثابت باید خدمتتان بگویم که این قابلیت بروزرسانی توسط افرادی که دانش طراحی و برنامه نویسی وب سایت را دارا نباشند ندارد چون این نوع سایت دارای کنترل پنل مدیریت نمی‌باشد و قابلیت ایجاد خودکار صفحه‌ی جدید و مدیریت سایر نواحی وب‌سایت را ندارد و هر تغییر کوچک بایستی توسط طراح کننده سایت صورت بگیرد. دسته ای از سایت های فلش هم از این نوع می‌باشند، این نوع سایت های به فضای کمتری نیاز دارند و بیشتر بدرد آنهایی می‌خورد که نیازی به بروزرسانی سایت خود ندارند.

سایت پویا یا داینامیک چیست؟
طراحی سایت پویا پیشرفته تر از سایت های ایستا می‌‌باشند و قابلیت بروزرسانی توسط مدیر سایت و افزودن صفحات جدید و ده ها امکان دیگر را به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی دارا می باشند.
در این سایت ها کاربر قادر است به راحتی مطلب اضافه کند، نظرات بازدیدکنندگان را جویا شود و فرم های مختلف را در سایت خود بسازد بدون اینکه از زبان های برنامه نویسی وب سردربیاورد.
همچنین در طراحی وب سایت داینامیک قابلیت تغییر پوسته وجود و میتوان برای آن ها قالب جدید طراحی کرد، بدون آنکه مطلبی از بین برود و یا نوع چیدمان خراب شود.
وب سایت هایی که ما برای مشتریانمان طراحی می‌کنیم پویا هستند و تمامی نیاز مدیر سایت را بر‌آورده میسازند. نا گفته نماند که یک فایل آموزشی هم به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد ضمن اینکه می‌توانند در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرند و راهنمایی شوند.

موفق باشید

ارسال نظر